Ofte stillede spørgsmål
Hvordan leverer I?
Vi sender vores pakker med GLS. Vi tilbyder levering til nærmeste pakkeshop. Hvis du bestiller inden kl. 16, kan du forvente at modtage pakken i morgen.
Du kan forvente at pakken kommer inden for 1-2 dage.
Hvor min pakke?
Alle varer købt før kl 16.00, mandag-fredag, sender vi samme dag.
Trackingsiden opdateres muligvis først i aften. Hvis din pakke ikke bliver afsendt i dag, sender vi den i morgen.
Kan jeg returnere min ordre?
Vi har 30 dages returret, så du kan nemt returnere din varer, og prøve den risikofrit i de første 30 dage.
Hvordan returnerer jeg?
Hvis du ønsker at returnere din ordre, så kontakt os via support@recoveryscandinavia.dk eller bruge formularen for oven.
Vi svarer indenfor 24 timer, og guider dig igennem returneringsprocessen.
Tilbyder I gratis fragt?
Ja! Vi tilbyder gratis fragt på alle ordrer over 499 kr.
Hvilken garanti tilbyder I?
Vi tilbyder 30 dages tilfredshedsgaranti. Du kan prøve dine varer trygt i dit eget hjem og få pengene tilbage indenfor 30 dage, hvis du ikke er tilfreds.
OBS. Fragten retur betaler kunden selv. Vi køber returlabel til dig, men fragten for en retur-varer bliver fratrukket ved refunderingen af beløbet.
Vil jeg kunne få mine penge tilbage?
I det tilfælde, hvor produktet og emballagen er uåbnet og ubeskadiget, er du berettiget til fuld refundering. I tilfælde af, at emballagen er blevet åbnet, og produktet er brugt, er du berettiget til en delvis tilbagebetaling. I det tilfælde, hvor et produkt er blevet beskadiget, og skaden ikke er dækket af din garanti, er du ikke berettiget til refusion. Se venligst vores servicevilkår for at se, om du er berettiget til en refundering.
Hvad betyder forudbestilling?
Hos Recovery Scandinavia tilbyder vi på få af vores produkter at forudbestille. Her får du muligheden for at reservere dit ønskede produkt imod vi trækker pengene før din ordre er blevet afsendt. Dette gør vi for at kunne garantere dig som kunde et produkt.
Du kan altid se om produktet er en forudbestillimng på produktsiden og når du går til betaling.
Hvis du vil vide mere kan du altid kontakte os på chatten, mail eller telefon.
Hvad hvis der er en fejl på mit produkt?
Hvis produktet oplever fejl eller uventet funktionsnedbrud, som ikke burde forekomme, tilbyder vi erstatning i overensstemmelse med gældende vilkår. Dette kan enten ske ved returnering af hele produktet, hvorefter vi sender en ny enhed, eller ved levering af den påkrævede reservedel i overensstemmelse med gældende vilkår.